Hvem er MIRANDA Partners A/S?

MIRANDA Partners IT-konsulentvirksomhed med mange års erfaring

Virksomhedsprofil

MIRANDA Partners er en konsulentvirksomhed, der udvikler og rådgiver om optimale IT-løsninger til små og store virksomheder. Virksomheden er stiftet i 1998 af Jesper Friis, som alle årene har været firmaets administrerende direktør. Han udtaler:

"Vi gør meget ud af at sætte os ind i kundens kerneforretning. Vi arbejder på den ene side innovativt og på den anden laver vi brugbare IT-løsninger her og nu. Det har bevirket lange, gode samarbejdsrelationer til mange kunder."

Vi har et stærkt team af medarbejdere med mange års erfaring. IT er blevet vores passion og efter mange års projektarbejde har vi skarpe kompetencer, som vores kunder er glade for at anvende. Vi yder hjælp til at overvinde barrierer uanset om de er af teknisk eller forretningsmæssig karakter.

Vores konsulentydelser har dækket mangfoldige opgaver. Vi har deltaget i alt fra ledelsens overvejelser om indkøb af systemer, til planlægning af en passende organisatorisk implementering. Vi kan også i perioder erstatte nøglepersoner, der af den ene eller anden grund har forladt en virksomhed i utide. 

Løsninger der lever op til kundernes behov

Vores vigtigste målsætning er at udvikle og levere teknologiske løsninger, der lever op til kundernes behov og som derved skaber så stor værdi for dem som muligt. Vi lægger vægt på et tillidsfuldt samarbejde med god kommunikation og opbygger meget gerne langvarige relationer til vores kunder.

I tidligere projekter har vi uddannet en stor virksomheds brugere i et enterprise system, så anvendelsen blev ensartet. Andre gange har vi trænet enkeltpersoner til et kompetenceløft. Vores opgaver har været vidt forskellige gennem tiden og vi har leveret løsninger til både offentlige og private virksomheder.

IT-løsninger til små som store virksomheder - MIRANDA Partners 
IT-kompetencer og bred erfaring - MIRANDA Partners

Kompetencer

De mange år i IT-branchen har givet os bred erfaring. Vores tekniske team er klar til at hjælpe dig.

Vi tilbyder blandt andet løsninger og ydelser indenfor: 

  • Dokumentstyring
  • Systemudvikling
  • Systemintegration
  • Vedligehold af servere
  • Content Management System
  • Support

Se mere her

Hvem arbejder vi sammen med?

MIRANDA Partners er registreret Microsoft Partner. Udover Microsoft er vi desuden forhandlere af og partnere med følgende stærke samarbejdspartnere:

Umbraco

Umbraco CMS - Open Source Website software

DocsCorp

contentCrawler, compareDocs, pdfDocs samt mange andre
Kontakt os

Brug for hjælp?

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om vores konsulentydelser eller IT-løsninger. 

Ring på 7020 3525 eller skriv til os via vores kontaktformular. Så sørger vi for et uforpligtende tilbud på den løsning, din virksomhed har brug for.

Kontakt os

Kundereferencer

BMW Danmark A/S - digitale platforme, websites og kampagner

"Vi har haft en fast konsulent fra MIRANDA Partners igennem 10 år til at varetage opdateringer og vedligehold af BMW Groups digitale platforme. Herunder primært bmw.dk, mini.dk og BMW forhandlernes hjemmesider. Deadlines er altid blevet overholdt og opgaverne er blevet udført med stor omhu, akkuratesse og sans for detaljen. Samarbejdet har fuldt ud levet op til vores forventninger og behov."

Tina Reinholdtsen, Marketing Coordinator, BMW Danmark A/S

MIRANDA Partners har været konsulenter hos BMW Danmark gennem 10 år 
Energistyrelse Domicil Amaliegade

Energistyrelsen - Udvikling af CO2 kvotesystem

Energistyrelsens logo

"Det har været vigtigt, at vi har kunnet kommunikere sammen. IT konsulenterne har været gode til at sætte sig ind i vores verden og forstå vores problemstillinger og behov, og de har været gode til at inddrage os i løsningen af opgaven, så vi har følt os trygge ved det færdige produkt. Det har været meget tilfredsstillende, fordi det har givet os forståelse for systemets funktionalitet."

Iben Spliid, Civilingeniør, Energistyrelsen

Sundhedsstyrelsen & Lægemiddelstyrelsen - ULS, Windows AD projekter, GALsync

Sundhedsstyrelsens Logo

"Det er vigtigt, at en IT-leverandør har fornemmelse for, hvad vores arbejde omfatter, og at det her kan vedrøre liv og død. I den forbindelse synes jeg, at MIRANDA Partners har haft rigtig stor forståelse for vores område. De ved godt, at når systemet er nede, så har vi store problemer, fordi det er et område, der virkelig er kritisk. Hvis vi af en eller anden grund har problemer, og vi så ringer til MIRANDA Partners for at få hjælp, så synes jeg, at de hurtigt kommer ud til os, og de kan som regel se, hvad problemet er."

Jeanne Majland, Farmaceut, Sundhedsstyrelsen

 

Foreningen af Rådgivende Ingeniører (FRI) - Dokumentstyring og udviklingsprojekter

FRI's Logo

"MIRANDA bestræber sig på at levere topkvalitet hele vejen igennem, hvilket desværre ikke er karakteristisk i IT-branchen. Vi har følt, at vi har fået meget kvalitet for pengene og præcis den kvalitet, vi forventede. Det er utroligt, hvad MIRANDA kan på udviklingsprojekter."

Kenny Munck, Tidl. IT Chef, FRI

Gode grunde til at vælge os

MIRANDA Partners har højeste kreditværdighed Triple-A hos Bisnode

Vi har styr på økonomien

Siden MIRANDA Partners blev stiftet i 1998, har virksomheden været funderet på solid økonomi. I 2008 modtog vi første gang kreditvurderingen "AAA Højeste Kreditværdighed", som vi har opretholdt lige siden. Det er den højeste kreditværdighed, som Bisnode kan tildele. For at opnå en AAA (Trippel-A) skal der være tale om en virksomhed med særdeles god evne til at imødekomme aktuelle betalingsforpligtelser. Indenfor AAA kan der desuden fås eksklusive anerkendelser (bronze, sølv eller guld), alt efter hvor mange år virksomheden har opnået AAA status i træk. Vi tager guldet inden så længe, når virksomheden har opnået AAA 10 år i træk.

Med placeringen i den højeste kreditklasse, hvor vi stadig befinder os i dag, understreges vores position som en velkonsolideret virksomhed. Denne en klasse tæller ca. 10.000 danske virksomheder. Bisnode oplyser at der i 2014 kun var 1.190 virksomheder, der opnåede dette niveau, og deraf kun 21 i kategorien "Konsulentvirksomhed vedrørende informationsteknologi".

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Et team med erfaring og stærke kompetencer

Vi er et stærkt team af tekniske konsulenter, der har prøvet det meste indenfor IT. Nogle af os har været på hold sammen, siden det hed EDB og frem til nu.

Vi programmerer, udvikler IT-løsninger, yder rådgivning, laver servervedligehold, opsætter hjemmesider og meget mere for vores kunder.

Du får stærke kompetencer på især Microsoft og OpenText i dit team, når du samarbejder med os.

Vi har adskillige vellykkede kundeopgaver på systemløsning, udviklingsopgaver og IT-revision bag os, så tøv ikke med at kontakte os på tlf. 7020 3525 eller send en mail via vores kontaktformular i dag. Vi er klar til at hjælpe dig.

Teknisk team med stærke kompetencer på især Microsoft og OpenText
Specialister på Microsoft-teknologi og struktureret samarbejde

Optimale løsninger med kunden i centrum

Vi drives af at give den bedste IT-rådgivning og udvikle optimale løsninger, der lever op til din virksomheds behov og krav. Vores værdier og kundesyn afspejler vores måde at arbejde på:

 

  • God kommunikation og gensidig respekt
  • Specialiseret viden med fokus på Microsoft teknologi
  • Vi vil forstå kundens kerneforretning
  • Engagerede medarbejdere skaber optimale løsninger
  • Kontinuitet og struktureret samarbejde skaber stabilitet