Genskab dokumenter i eDOCS med Admin Portal

Hjælpeprogrammer til genskabelse af dokumenter i eDOCS

Værktøjer, der gør eDOCS endnu bedre!

Vi har udviklet en række system- og admin tools, der gør DMS-systemet eDOCS DM endnu mere anvendeligt, når du arbejder med dokumenter i en større eller mindre virksomhed. 

Vi har kaldt hjælpepakken for "Admin Portal", som er en webbaseret ramme omkring 3 programmer, der gør det nemt at genfinde og genskabe dokumenter i eDOCS DM:

1. RECOVER MANAGER - genskab et dokument og få sporet historikken
2. UNLOCK MANAGER - helpdesk eller en udpeget bruger kan låse et dokument op, men ikke læse indhold
3. DOCUMENT INFORMATION MANAGER - spor kritisk information og metadata

Læs mere om det enkelte værktøj på de næste faner.

Hør mere om Admin Portal

Recover Manager

Gendan nemt dokumenter fra din DM-installation i en elegant og brugervenlig UI.

Mistede dokumenter kan hentes fra flere gendannelsespunkter. Systemet opretter et shadow repository for alle gendannelsespunkter og sletninger i dokumentskabelses- og brugsprocessen. Brugergrænsefladen giver adgang til gendannelsespunkterne og gendanner de valgte versioner tilbage til eDOCS. Dette kan spare dig for et hav af arbejdstimer!

Så ønsker man at genskabe en tidligere version af et bestemt dokument, er Recover Manager løsningen. Indtast ticket number og supporten kan spore historikken på dokumentet. I søgefunktionen kan der søges på dokumentnummer, navn, forfatter eller dato. 

Gendan dokumenter i eDOCS med Recover Manager fra MIRANDA Partners
Unlock Manager fra MIRANDA Partners

Unlock Manager

I et eDOCS miljø kan dokumenter blive låst enten med vilje, eller ved en fejl, eller hvis en kollega eksempelvis har lavet et "check out" på det og er taget på ferie. I andre tilfælde er dokumentet måske uheldigvis bortkommet på grund af en fejl på serveren. 

Unlock Manager er et system, der giver helpdesk eller en udpeget bruger adgang til en central oplåsningsfunktion. Det giver mulighed for at gå bagom, søge efter dokumentet og anmode om at få det låst op. Helpdesk eller den udpegede bruger kan ikke læse indholdet, kun låse op. Alle operationer logges.

Document Information Manager

I de tilfælde hvor brugeren ikke ved, hvorfor eller hvornår et dokument er blevet slettet, kan man bruge Document Information Manager. Her fås udvidet information om dokumentet, dets metadata og man kan se, hvem der har adgang til det.

Det kan også være, man ikke kan slette et dokument som ønsket, og her redegør Document Information Manager for, hvor det nøjagtig er koblet i eDOCS. Måske ligger det i en mappe, brugeren ikke har adgang til at fjerne noget fra.

Dette værktøj er til stor hjælp for helpdesk personale.

Document Information Manager fra MIRANDA Partners
Kontakt os

Kontakt os

Vi har udviklet eDOCS hjælpeværktøjer både til administratorer og brugere, og vi har været OpenText Partnere igennem to årtier.

Vi står klar til at rådgive jer, uanset om I for første gang overvejer at investere i et DMS-system, eller har gjort det for længst, og måske har brug for nye perspektiver i brugen af det. Vi hjælper dig gerne til at få det allerbedste udbytte af eDOCS DM.

Det bedste indtryk af hvad værktøjerne reelt kan, får man af en demonstration. Så send os en kort beskrivelse af din virksomheds behov og book en aftale. Vi laver en præsentation målrettet til din virksomhed, så du får et klart billede af, hvordan vores eDOCS hjælpeværktøjer kan lette nogle arbejdsgange i din hverdag.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Book en demo af Admin Portal