Support

Ønsker du en løbende kontrol af dit servermiljø? Overvejer du at outsource jeres serverdrift?
Eller har du brug for hjælp til akut opståede problemer?

MIRANDA Partners A/S tilbyder en række supportydelser af forskellig karakter og med
varierende niveau alt efter din organisations behov. Vi vil indgå som en integreret del af dit team
og levere netop de IT-kompetencer, som du efterspørger.

Outsourcing og hosting

Du kan vælge at outsource din IT-drift til MIRANDA Partners helt eller delvist. Det vil sige, at vi
sørger for vedligeholdelse, forebyggelse og kontrol af din organisations servermiljø og sikrer, at
IT-driften er optimal og sikker.

Du bestemmer, om vi skal hoste jeres servere i vores brand- og fugtsikrede lokaler. Eller om I
ønsker en fast konsulent, som regelmæssigt kommer forbi jeres domicil for at kontrollere og
vurdere servermiljøet.

Vores ydelser omfatter således:

  • Delvis outsourcing
  • Fuld outsourcing
  • Drift og hosting

Support Topstory

Ad hoc-support

Vi tilbyder desuden hjælp til at løse ad hoc-opgaver, når der opstår behov for rådgivning og
support på et specifikt område. Det kan fx dreje sig om nedbrud på jeres Microsoft SQL server,
Microsoft Windows server og Microsoft Exchange server.

Du ringer, vi kommer

Vi er opmærksomme på, at din organisation kan have kritiske forretningsprocesser. Vi bestræber
os derfor altid på at være fleksible og tilgængelige og tilbyder 24 timers service i forbindelse med
alvorlige nedbrud. Det betyder, at I kan forvente at få hurtig support og service, når I har behov for det.

Vi leverer bl.a. ad hoc-support inden for følgende områder:

  • Microsoft Windows server
  • Microsoft SQL server
  • Microsoft Exchange server
  • DOCS Open
  • eDOCS DM

Kontakt os og fortæl hvilke udfordringer du står overfor. Så finder vi en løsning.