Godt samarbejde har ført til internationale priser.
"Evnen til at arbejde innovativt og samtidig lave brugbare IT-løsninger her og nu har høstet anerkendelser, fordi vi bl.a. arbejder målrettet ud fra kundens behov."- Jesper Friis, CEO MIRANDA Partners A/S
Microsoft ekspertise
Siden 1998 har vi udviklet- og rådgivet om IT-løsninger, der letter arbejdsgangene i små og store organisationer. Høje tekniske kompetencer på Microsoft og OpenText produkter.
Vores økonomi holder
Siden 2008 har vi hvert år modtaget Bisnodes AAA rating for højeste kreditværdighed. Den vurdering er et pejlemærke, når du skal vælge forretning. Vi sætter en ære i pålidelighed - ikke mindst økonomisk.
Kundens behov er centralt
Vi mener det: det er noget af det vigtigste for os at sætte os ind i kundens kerneforretning. Grundigt forarbejde, løbende dokumentation, kommunikation og tæt samarbejde er nøgleord i vores arbejde.
Højeste kreditværdighed gennem mere end 13 år
Siden MIRANDA Partners blev stiftet i 1998, har virksomheden været funderet på solid økonomi. I 2008 modtog vi første gang kreditvurderingen "AAA Højeste Kreditværdighed", som vi har opretholdt lige siden. Det er den højeste kreditværdighed, som Bisnode kan tildele. For at opnå en AAA (Trippel-A) skal der være tale om en virksomhed med særdeles god evne til at imødekomme aktuelle betalingsforpligtelser. Indenfor AAA kan der desuden fås eksklusive anerkendelser, alt efter hvor mange år virksomheden har opnået AAA status i træk:
- AAA Bronze 3 år
- AAA Sølv 5 år
- AAA Guld 10 år
Bisnode oplyser at der i 2020 kun var 1.220 virksomheder, der opnåede dette niveau, og deraf kun 26 i kategorien "Konsulentvirksomhed vedrørende informationsteknologi".
-
Økonomisk styring
%
-
Rentabelt forretningsgrundlag
%
-
Effektiv innovation
%
Nordic Business Awards 2016
Det nordiske forretningsbillede strækker sig over Europas voksende økonomier, og de nordiske lande er efterhånden kendt som et meget dynamisk og innovativt område af verden. Derfor etablerede CV Magazine i 2016 Nordic Business Awards. De ønskede på den måde at sætte fokus på de allerbedste nordiske firmaer indenfor teknologisk ekspertise.
MIRANDA Partners var blandt de nominerede og vi vandt prisen for "Best Document Management & System Development IT Consultancy - Denmark". Det er vi selvfølgelig meget stolte over.
CV Magazine går grundigt til værks efter endt afstemning, for at sikre at de kommende vinderne retmæssigt har fortjent prisen. De har et dedikeret forskerhold, der vender hver en sten, så vi kan være forvissede om, at vi virkelig har fortjent en anerkendelse, de hæfter på os.
Læs mere om Nordic Business Awards
-
Markedets feedback
%
-
Innovation og nyudvikling
%
-
Kundeinvolvering
%
ACQ5 Global Awards 2016
"ACQ's årlige award program anerkender organisationer og enkeltpersoner, som har opnået enestående kommerciel succes i udpegede områder af ekspertise."
"Siden 2006 har ACQ Global Awards fejret bedrifter, innovation og brillians i deres årlige priser. ACQ Global Awards eksisterer for at kunne anerkende resultaterne hos dem, der reagerer mest succesfuldt på de krav, som lægges på dem i det nye post-recessions erhvervsklima. Enhver kan komme med denne påstand, men ACQ er anderledes. Vi praler af at være indehavere af en helt legitim, uafhængig nomineringsproces, og som det mest nævneværdige, bliver vores prisvindere udvalgt af industrien selv"- ACQ5
-
Kundenominering
%
-
Panelets vurdering
%
-
International profilering
%
-
Innovation og nyudvikling
%
-
Kundeorientering
%
Børsen Gazelleprisen 2009
"En gazelle er en virksomhed, som i løbet af fire regnskabsår hvert år har haft positiv vækst og samlet set mindst fordoblet omsætningen over de fire år. Hvis virksomheden ikke opgiver omsætning i sit regnskab, beregnes væksten på baggrund af bruttoresultatet."- Børsen
Som virksomhed er vi meget stolte af at være med på denne liste, da det viser, at dedikerede ansatte er med til at skabe vækst.
-
National anerkendelse
%
-
Panelets vurdering
%
-
International profilering
%
-
Økonomisk styring
%
-
Værdiskabende
%
MS MSP Challenge 2006
Et udviklingsprojekt der blev udført i samarbejde med en større offentlig styrelse blev vurderet til at være så interessant og nyskabende at vi i 2006 blev nomineret til denne prestigefulde award. En anden god kollega i branchen var så heldige at løbe af med sejren – men vi er også glade for den ære selve nomineringen giver.
Hovedparten af de virksomheden, der var nomineret i 2006 var desuden væsentlig større end MIRANDA Partners rent mandskabsmæssigt og talte både international såvel som nationale aktører. Det gør os ikke mindre glade – når vi således ”taber” til en dygtigere modstander.
-
National anerkendelse
%
-
Panelets vurdering
%
-
International profilering
%
Microsoft MCSP Award Danmark 2000
Ifølge Henrik Kraght, daværende Program Manager i Microsoft Denmark, vandt MIRANDA Partners Microsoft MCSP Award 2000, fordi vores løsning var teknisk innovativ, samtidig med at den gav en høj forretningsmæssig værdi for kunden. Løsningen understøttede den vigtige opgave at dele viden mellem medarbejdere og medlemmer i Foreningen af Rådgivende Ingeniører, F.R.I.
MIRANDA Partners havde desuden sikret en fuldstændig integration til andre systemer deriblandt third party software. "Alt i alt var MIRANDAs løsning et rigtigt godt eksempel på Knowledge Management", forklarede Henrik Kraght fra Microsoft.
-
National anerkendelse
%
-
Panelets vurdering
%
-
Teknisk kompleksitet
%
-
Kundesamarbejde
%
-
Nyskabende teknologi
%
Fulcrum Industry Solutions Award - Manifacturing 1998
"Vi har fået prisen for at lave de ekstra 'sorte kasser', som har forbundet standardfunktionerne med ekstra funktionalitet" fortæller direktør Jesper Friis. Alle virksomhedens dokumenter kan lægges ind i systemet. Det gælder både scannede dokumenter, Word dokumenter, regneark og CAD-dokumenter. Dokumentinformation placeres i en central database, hvor det kobles sammen med et styringsværktøj, der gør det muligt at se, hvor langt man er i en arbejdsproces. Virksomhedens medarbejdere kan på den måde få adgang til de oplysninger, de nu og her står og har brug for - også selv om en medarbejder er fraværende.
Løsningen indeholder en scannerløsning, hvor virksomhedens fakturaer automatisk bliver godkendt, eller går ud i et workflow, hvor de godkendes af den ansvarlige medarbejder. Der er også tænkt på fremtiden i Krüger-løsningen, så databasedelen og styringsværktøjet er koblet på en internet-løsning, der sørger for, at kunden kan benytte sin database uanset, hvor medarbejderen befinder sig henne i verden.
-
International anerkendelse
%
-
Panelets vurdering
%
-
Teknisk kompleksitet
%
-
Kundesamarbejde
%
-
Nyskabende teknologi
%