Genskab dokumenter i eDOCS med Admin Portal

Hjælpeprogrammer til genskabelse af dokumenter i eDOCS

eDOCS værktøjer til administratorer og helpdesk

Vi har udviklet en række administratorværktøjer til eDOCS DM, der letter hverdagen for systemadministratorer og helpdesk.

Admin Portal er en web-baseret ramme omkring 3 programmer, der gør det nemt at genfinde og genskabe dokumenter i eDOCS DM på en sikker måde:

1. RECOVER MANAGER - genskab et dokument hurtigt og få sporet historikken
2. UNLOCK MANAGER - helpdesk eller en udpeget bruger kan låse et dokument op
3. DOCUMENT INFO MANAGER - spor kritisk information og metadata

Admin Portal tilgås via Microsoft AD login eller eDOCS brugeradministrationen. Man ledes gennem en guide med sikkerhedskontrol og autorisation hver gang. Når det ønskede dokument er fundet, er kun dokumentets metadata tilgængelige - der er ingen adgang til selve dokumentindholdet.

Læs mere om Recover Manager, Unlock Manager og Document Info Manager på de næste faner.

Book en demo af Admin Portal

Gendan dokumenter i eDOCS med Recover Manager

Gendan nemt dokumenter fra din DM-installation i en elegant og brugervenlig UI.

Mistede dokumenter kan hentes fra flere gendannelsespunkter. Systemet opretter et shadow repository for alle gendannelsespunkter og sletninger i dokumentskabelses- og brugsprocessen. Brugergrænsefladen giver adgang til gendannelsespunkterne og gendanner de valgte versioner tilbage til eDOCS. Dette kan spare dig for et hav af arbejdstimer!

Så ønsker man at genskabe en tidligere version af et bestemt dokument, er Recover Manager løsningen. Indtast ticket number og supporten kan spore historikken på dokumentet. I søgefunktionen kan der søges på dokumentnummer, navn, forfatter eller dato. 

Kontakt os om eDOCS værktøjer

Gendan dokumenter i eDOCS med Recover Manager fra MIRANDA Partners
Unlock Manager fra MIRANDA Partners

Unlock Manager er en central oplåsningsfunktion til låste dokumenter i eDOCS

I et eDOCS miljø kan dokumenter blive låst enten med vilje, eller ved en fejl, eller hvis en kollega eksempelvis har lavet et "check out" på det og er taget på ferie. I andre tilfælde er dokumentet måske uheldigvis bortkommet på grund af en fejl på serveren. 

Unlock Manager er et system, der giver helpdesk eller en udpeget bruger adgang til en central oplåsningsfunktion. Det giver mulighed for at gå bagom, søge efter dokumentet og anmode om at få det låst op. Helpdesk eller den udpegede bruger kan ikke læse indholdet i dokumentet, kun låse op.

Alle operationer logges.

Book en demo af Admin Portal

Udvidet eDOCS dokumentinformation med Document Info Manager

I de tilfælde hvor brugeren ikke ved, hvorfor eller hvornår et dokument er blevet slettet, kan man bruge Document Information Manager. Her fås udvidet information om dokumentets metadata, og man kan se, hvem der har adgang til det.

Det kan også være, man ikke kan slette et dokument som ønsket, og her redegør Document Info Manager for, hvor det nøjagtig er koblet i eDOCS. Måske ligger det i en mappe, brugeren ikke har adgang til at fjerne noget fra.

Dette værktøj er til stor hjælp for helpdesk personale i supportprocessen.

Kontakt os om eDOCS værktøjer

Document Information Manager fra MIRANDA Partners
Kontakt os

Kontakt os om eDOCS hjælpeværktøjer

Vi har udviklet eDOCS værktøjer både til administratorer og brugere, og vi har været OpenText Partnere igennem to årtier.

Vi står klar til at rådgive jer, uanset om I for første gang overvejer at investere i et DMS-system, eller har gjort det for længst, og måske har brug for nye perspektiver i brugen af det. Vi hjælper dig gerne til at få det allerbedste udbytte af eDOCS DM.

Det bedste indtryk af hvad værktøjerne reelt kan, får man af en demonstration. Så send os en kort beskrivelse af din virksomheds behov og book en aftale. Vi laver en præsentation målrettet til din virksomhed, så du får et klart billede af, hvordan vores eDOCS hjælpeværktøjer kan lette nogle arbejdsgange i din hverdag.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Book en demo i dag