Med eDOCS InfoCenter får du en moderne, intuitiv platform til DMS|integration til MS Teams, Outlook og OneDrive

eDOCS InfoCenter til Windows og Mac

eDOCS InfoCenter på tværs af alle enheder - MIRANDA Partners

Den nye, fleksible adgang til eDOCS DM

eDOCS InfoCenter er et fleksibelt og brugervenligt dashboard, der giver et godt overblik over dine dokumenter og filer i eDOCS DM. InfoCenter platformen gør det let at organisere og tilgå dine dokumenter og den kan tilpasses efter, hvad du personligt arbejder mest med.

Fra eDOCS DM version 16.3 er InfoCenter tilgængelig på tværs af alle enheder fra desktop til tablet og smartphone og fungerer både til Windows og Mac. Nu er det blevet nemt at tilgå dokumenter både fra kontoret og mens du er på farten. 

eDOCS InfoCenter giver et hurtigt overblik over dokumenter og mapper, og er et godt redskab til organisering af opgaver. InfoCenter kan tilgås både som klient og som web-version.

Se præsentationen af eDOCS InfoCenter fra OpenText.

Kontakt os om dokumenthåndtering

Integrationer i MS Outlook

eDOCS InfoCenter integreret i MS Outlook og har sit eget panel. Herfra kan dokumenter vedhæftes fra eDOCS i e-mails, og Outlook-meddelelser kan gemmes i eDOCS DM.

Brug profilsøgninger eller avancerede søgninger til at hente et dokument fra eDOCS DM. Du kan tjekke og arbejde på dokumenter på samme måde som der arbejdes med dokumenter, når du bruger eDOCS InfoCenter Desktop og Mobil-applikationer.

eDOCS InfoCenter til Outlook er inkluderet som en grænseflade, der er tilgængelig som en del af din DM-brugerlicens. 

eDOCS Search+ er ligeledes en integration i Outlook, som er en kombineret søgefunktion for Outlook mailbox og eDOCS biblioteket.

Kontakt os om eDOCS DM

Søg i indhold eller profildata, når du skal finde et dokument - eDOCS DM
Vælg filer - eDOCS InfoCenter

Integration til MS Teams og OneDrive

Med eDOCS CE (Cloud Edition) 20.4 er der via InfoCenter rig mulighed for optimeret samarbejde på tværs af platforme.

OpenText Core Share og MS OneDrive kan nu tilgås direkte fra InfoCenter og der er adgang til InfoCenter direkte fra MS Teams. Begge løsninger kan vælges fra hamburger-menuen i InfoCenter.

Der er kort sagt adgang til eDOCS-indhold, funktioner og funktionalitet direkte fra Teams-applikationen. En kæmpe fordel i denne tid, hvor vi arbejder så meget hjemmefra. Det vil spare både tid og frustration for mange, at der er kommet mere samling på tingene.

En DM folder der ofte bruges, kan nu indstilles som en InfoCenter-tile med direkte adgang fra InfoCenter forsiden. 

Modern authentication gør det muligt for kunder at udnytte virksomhedens login på tværs af eDOCS-grænseflader.

Der kan desuden deles dokumenter, foretages check-out og gemmes i cloud storage-appen fra eDOCS. 

Book en demo

Kontakt os om eDOCS InfoCenter

Vi har arbejdet med IT-rådgivning, dokumenthåndtering og integrering af systemer i mere end to årtier, så vi er klædt på til at hjælpe din virksomhed med en skræddersyet løsning.

Kontakt os i dag, så arrangerer vi et møde, hvor vi kan demonstrere de mange muligheder, du får med eDOCS DM.

Hent vores produktbeskrivelser på dette link


Kontakt os om dokumenthåndtering

Kontakt MIRANDA Partners